8/3/09

( Blogger Question )

Nama Anda Siapa ?
Nama Saya Muhammad Afiq

Usia Anda Berapa?
Usia saya sekarang 14 Tahun

Bila Tarikh Lahir Anda?
( 03-05-1995 )

Tempat Tinggal Anda Di Mana?
Saya tinggal kat Pulapol ( Pusat Latihan Polis ) di Jalan Semarak

Dimanakah Anda Bersekolah?
Sekolah Menengah Kebangsaan Padang Tembak

Anda Kelas Yang Keberapa ?
yang ke berapa tatau la... tapi kelas 2 Harapan

Apakah Hobi Anda?
Hobi saya ialah duduk depan komputer dan main game

Apakah Cita - Cita Anda?
hmm.. sy pon tatau lah

Anda Ada Myspace / Friendster / Yahoo Messenger?
Saya cuma mempunyai Myspace sahaja
: Myspace :

Anda Sudah Mempunyai Buah Hati?
Kalau yang tu saya tak ada

Kenapa Anda Suka Buat Blogger?
Saje - Saje je...

Kalau Berpeluang, Anda Nak Buah Hati Macam Mana?
Itu rahsia saya je .. Awak tak perlu tahu

Berapakah Tinggi Anda?
Tinggi almari rumah saya (
tinggi kan ? )

Berapakah Berat Anda?
Sekarang nie taktau .. Sebab tak check lagi

Bagaimanakah Kesihatan Anda?
Okay Je....

Ucapan Anda?
Jom la follower blogger saya ...
walaupun tak kenal :D