8/5/09

Cerita Sebenar !!

Cerita Masa Lalu Yang Diingati :
Semasa aq skolah rendah aku kne lempang oleh 2 orang cikgu ~
mmg membrangsangkan aku ~

aq akan bg tau sebab-sebab nyer~

1 : Cikgu Sekian :
- Aku Dilempang Kerana Mengoyang 1 Kertas
Semasa Membuat Pemeriksaan ( SpotCek )

Aq da tau prangai cikgu nieh..
aku tepaksa komot bg kecik kertas tu..
dan simpan di dalam poket belakang....
bila dia check kat aq.. dia rasa 1 benda kecik..
dia suh bawak kuar.. so aku bawah kuar then aku trus koyak..
tetiba dia lempang aku~

[ Di Dalam Kertas Tu Tertulis ]
Nombor Telepon Sekian - Sekian Saja...
p/s : aku saje koyak.. sbb tanak dia malukan aku...
tp malu juga kne lempang.. sbb aku knl sngt prangai dia tu..

2 : Cikgu Sekian :

- aku dilempang kerana menampal
satu kertas yang tertulis " Sepaklah Saya " di belakang
pengawas kawan aku.... heee
( diperlakukan seperti ratapan anak tiri ) -

sbnarnye aq dapat kertas tu dari kawan aku
so... bile aku boring2.. aku tampal kat mmbr aku...
kebetulan cikgu lalu kat situ.. dia nmpk kertas yang tertulis...
then cikgu sekian tu tanya dengan marah ... SAPA YANG TAMPAL ??
sume bodo je.. aku da cuak dah. ~
tp dengan rela.. aku pegi dan ckp.. ( saya...... )
trus ja kna lempang... aku x abis ayat lagi tu..
sbnarnye aku nak ckp..
saya tau sape punya... last3 aku kne~
(tp mmg aku salah pon)


Semasa Di Sekolah Menengah..
aku dilempang oleh seorang kelantan.. xP

1 : Cikgu Sekian :

msa dia mengajar matematik kat kelas kitaorg
dia ajar.. kitaorg bising kat blakang.. tp kitaorg x
tatau dia nie cm ne perangai dia lagi...
pastu.. aku pon.. bosan gila... ckp la.. bahasa kelantan
ape yg dia ckp ~hahah
cakap - cakap dia panggil aku kat depan.. soh betolkan baju.
so aku gi depan betolkan... pastu aku duduk.... dengan melihat
sebuah folio... belek- belek folio tu.. aku ternampak..
wau..~
aku pun nyanyi la..
ewah bule~
ewah bule~ terajuk tigo~ahaha

then, dia panggila aq..
aq pon pegi la.. ingt nak bg ape..
rupa-rupa kne pelempang~ keke





Highlight text Ni!! dARI bAWAH HINGGA ATAS !

0 comments: