7/27/09

Salahlah

semalam ayah nun mak aku pegi - loyat (namatempat) -
aku ingt nak gi beli barang dapur... rupe3 nak gi beli ipod aku
yang da lame aku tunggu-tunggu... aku beli ipod x pinjam
duit makayah.. aku soh diaorg je beli pakai duit raya
taun lepas yang aku kumpul... nie first time makayah n aku
beli ipod... nak dekat 10 kali ayh aku telepon
tanye nak warne ape.. jenis ape.. brpe gB...

dalam pukul 5ptg.. diaorg balik.. dengan membawa
barang yang aku minta iaitu ipod nun pendrive kingstone 4GB..
aku dengan pantasnye.. gi depan pintu bile tedengar
suara depa :D:D.. mak aku je ade.. ayah aku kat bawah flat...
bile aq bukak.. rupenyer bukan ipod nano !! erk!! tp!!

Mp4 :
MP4 Jenis : CELLTECH
CT606
Jenis Kale : Silve
Memory : 4GB .
RM : 115


Aduh!! patut la murah !!
tp aku x ckp yg aku x suke kat mak aku.
simpan saje dalam ati ... tkut mereka kecewa..
aku sayang makayah aku....pape pon..
thx sebab beli... aku nak masukkan lagu.. memula boleh
pastu aku install drive dia ( MP3 Player Disk Manager )
bile format ja.... trus disk errror!!
aku tension gile...
:D:D:D:D

Nie PUlak Pendrive...

Pendrive :
Jenis : Kingstone 4GB
Kale : Biru
RM : 31RInggit
( nasib ja pendrive betol beli :D:D.. nak tngk?ade kat bawah..)




0 comments: