7/25/09

Belek - Belek Jumpa!!


dekat 12 jam aku online.. tapi taktau nak buat ape...
hingga lah pukul 10.55 Malam... aku tepikir nak main test taip..
so aku cari lah.. cari-cari jumpa.. tapi yang bahasa inggeris ...
arh!! aku mengirap betol...!! kne cari lagi kat google.com..
cari punya cari punya cari... !! terus jumpa.. aku terus klik!!
dengan pantas dan lajunya !! website loading !! sunggu lama.. lagi aku mengirap !!
3-4 minit baru website tu keluar.. pe lagi... pergi ke kotak yang dia suruh taip tu..
aku terus taip dengan hurup kereta..

tup!! tap !! tup !! tap !! tup !! tap !! tup !! tap!! Habis!!

Dia tulis !!



( TEKAN KAT PICTURE KALAU NAK TNGK LEBIH BESAR )

Korang Kne Laju.. Dia Bagi Masa Selama 1minit a.ka 60 saat !!
korang kne taip ape ayat yang dia bagi.. pastikan betol.. kalau salah
markah akan ditolak dan tulisan akan berwarna merah !!

!! Malaysia MasterTYPE !!

!! English MasterTYPE !!



0 comments: